Torebka papierowa z nadrukiem

Udostępnij

Nowość! Torba papierowa z nadrukiem

Trendy konsumenckie, jak i przemysł opakowaniowy nieustannie zmieniają się. Nasza firma wraz z Działem Graficznym wsłuchuje się w oczekiwania rynku, jednocześnie pracując nad najlepszymi rozwiązaniami, dopasowanymi do potrzeb konsumentów.

Staramy się ciągle poszerzać naszą ofertę standardową o nowe, w pełni przemyślane projekty.

Świetnym tego przykładem jest nowe opakowanie cukiernicze i gastronomiczne – torba papierowa z nadrukiem „Pyszna i zdrowa kanapka”, która stanowi alternatywę dla dotychczasowych standardów torebek kanapkowych.

Nasz Dział Graficzny po dokładnej analizie rynku postanowił wykorzystać w projekcie kolor czarny. Dawniej najczęściej używanym kolorem w brandingu gastronomicznym, piekarni i cukierni był brązowy, jednak trendy ciągle się zmieniają i łatwo można zauważyć, że obecnie dominującym kolorem staje się czarny – podkreśla Justyna Bertrand, kierownik Działu Graficznego. Idąc za potrzebami naszych konsumentów rozwijamy nowe projekty, tak, aby pasowały one również do wnętrz oraz identyfikacji wizualnej np. kawiarni czy cukierni, w których będą widniały – argumentuje Tomasz Osiowski, spec. do spraw marketingu.

Do torby papierowej dodatkowo zostały stworzone etykiety, którymi można w łatwy sposób szczelnie zamknąć torbę, a dzięki przeźroczystej folii widać w pełni sprzedawany produkt.

Nasi klienci nieustannie stawiają przed nami nowe wyzwania, dzięki czemu wdrażamy nowe, coraz ciekawsze projekty na rynku opakowaniowym. Dążymy do partnerskiej współpracy ze swoimi klientami, aby sprostać ich oczekiwaniom, wychodząc naprzeciw zmieniającym się trendom rynkowym – wyjaśnia Justyna Bertrand.